به گزارش «شیعه نیوز»، دکتر عباس اقبال؛ متخصص سرطان و طب سوزنی، در حال حاظر در بیمارستانی در شهر لاهور پاکستان مشغول به کار است. وی در فاصله سال های 1991-2000 در بیمارستانی در بغداد بیش از دو هزار نفر را درمان کرده است.

دکتر اقبال؛ از سال 2000 مشغول پژوهش در مورد دارویی برای بیماران سرطانی صعب العلاج با تکیه بر تأثیرات تربت امام حسین (علیه السلام) است.
بر اساس گزارش خبرگزاری” نون الاخباریه” او در سال 2012، 45 بیمار مبتلا به سرطان کبد در پاکستان را، با این دارو که وی آن را ” تراب الشفاء” می نامد، درمان کرده است، در حالی که هیچ نشانه ای از بازگشت علائم این بیماری در این افراد مشاهده نشده است. وی همچنین 200 بیمار مبتلا به التهاب ویرووسی کبد را با همین دارو معالجه کرده است.
متن مصاحبه با دکتر اقبال به شرح زیر است:
– آیا به جهت تأثیرات شیمیایی و فیزیکی تفاوتی میان تربت امام حسین (علیه السلام) و دیگر خاک ها وجود دارد؟
* در زمینه ی شیمیایی خیر، اما در زمینه فیزیکی بله به طور مثال در نوع رنگ.
– اما فقط اختلاف رنگ باعث قدرت این خاک نمی شود آیا اینطور نیست؟
* بله، اما نکته ای که در آزمایش ها بر من ثابت شده این است که، تربت امام حسین (علیه السلام) 170kh برابر خاک های معمولی انرژی تولید می کند و من با دستگاه های بسیار دقیقی مثل دستگاه ( R.F.I ) که پزشکان از آن در آزمایش ها استفاده می کنند به این نتیجه رسیده ام.
– آیا دلیل علمی برای این میزان انرژی تربت امام حسین (علیه السلام) نسبت به  سایر خاک ها وجود دارد؟
* خیر، دلیل علمی در این مورد وجود ندارد و فقط بر اساس متون دینی میتوان به این موضوع پاسخ داد، به این نحو که در متون دینی از تربت امام حسین (علیه السلام) به عنوان نور ذکر شده و نور همان منبع انرژی است.
– آیا یافته های خود را به پزشکان عراقی متخصص در این زمینه نیز انتقال داده اید؟
* بله به برخی از دانشجویان توضیحاتی ارائه کرده ام. همچنین در ماه مارس گذشته کنفرانسی را دراستان نجف تحت عنوان NEW DISCOVERY OF THE MELLIMU : TURAB AL SHEFAM IN LIGHT MEDICAL SCIENCE ارائه کرده ام اما موانع قانونی بسیاری برای به ثمر رسیدن این پژوهش ها وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *